2014. július 5., szombat

Prológus


Sziasztok! Abbie White vagyok, 20 éves. Pultosként dolgozok London egyik legnépszerűbb helyén, a Funky Buddhában. Italok kiszolgálásán kívül sajnos egész mással is foglalkozok. Nem önszántamból. Rákényszerített az élet, hogy azt csináljam amit. Szeretem ezt a helyet, csak a kuncsaftokat nem, akik kihasználják a pultos lányokat. Értitek mire akarok kilyukadni? Remélem igen, mert elég kínos lenne részletezni. Szüleimmel már 2 éve nem tartom a kapcsolatot. Mikor megtudták, hogy mivel foglalkozom rögtön kitagadtak. Nem értettem őket, mert azért egy szülőnek mindenben kéne támogatni a gyermekét, főleg hogy egyke vagyok. 18 éves koromban otthagytam őket és azóta élem a saját életem. Egy nap viszont az életem 180 fokos fordulatot vett.
 
 

Sziasztok! Eleanor Calder vagyok, 21 éves, és Abbie legjobb barátnője. Valószínűleg ismertek, hiszen Louis Tomlinson-nal alkotok boldog párkapcsolatot. De ha mégse akkor jobban bemutatkozok. Abbie-vel a Funky Buddhában ismerkedtem meg, mivel én is ott dolgoztam nyáron, ugyanis idén végzek a londoni jogi egyetemen és kell a pénz. Jóban-rosszban számíthatunk egymásra, és nem mellesleg szomszédok vagyunk! 



(One Direction)
                                                            





                                                 
                              

4 megjegyzés:

  1. Nagyon kivancsi vagyok hogy alakul a tortenet :) ügyes vagy csak így tovább :) mikor érkezik az uj rész? :) xxx

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jól írsz látszik, hogy tőlem tanultad... :P Remek blog lesz!! :DDD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj Csilla!! Köszi!!!!!!!!!!!!! És reméljük a legjobbakat!! :D

      Törlés